.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه سرگشاده 11 تشکل دانشجويي به احمدی نژاد

تشکل دانشجويي از دانشگاه‌هاي همدان، اصفهان، شهركرد، ملاير، قم، تبريز، ايلام و خميني شهر خطاب به رييس‌جمهور نامه سرگشاده دادند.

به گزارش ايسنا در بخش‌هايي از اين نامه كه در آن دکتر محمود احمدي‌نژاد به عنوان رييس‌جمهور ولايي مورد خطاب قرار گرفته آمده است: آن روزهاي منتهي به انتخابات دوره نهم رياست جمهوري را هرگز از ياد نخواهيم برد که در فضاي نااميدي از ترويج تزوير و ريا اين نداي عدالت گستري، ولايت‌مداري و انقلابي بودن احمدي‌نژاد بود که روح تازه‌اي در ما دميد و بعد از گذشت چندين سال از انقلاب اسلامي دوباره گفتمان انقلاب اسلامي را احيا نمود.

بعد از آن نيز اين مشاهده مقاومت‌هاي احمدي‌نژاد بود که در کوران هجمه‌هاي داخلي و خارجي ما را توان ايستادگي در برابر جبهه باطل داد و آن‌قدر در راه گفتمان انقلاب مبارزه کرديم تا فتنه ۸۸ را نيز رسوا نموديم.

جناب آقاي دکتر احمدي‌نژاد؛ هم‌ا‌ينک نيز شاهديم که دولت با شتابي فزاينده مي‌رود تا اين بار در عرصه جهادي اقتصادي قلل رفيع پيروزي را فتح نمايد.

مسلما آن‌چه مطرح نموديم اندکي بود از تلاش بي‌وقفه دولت‌مردان شما و حمايت بي دريغ ما از آنان در اين چند سال. در همين راستا بي‌شک اين ميل به سربلندي دولت حضرتعاليست که ما را به نقد منصفانه و مصلحانه از برخي عملکردهاي نادرست و بعضا از روي غفلت دولت دهم فرا مي‌خواند.

نويسندگان اين نامه با اشاره به كساني كه آنان را «نفوذيان ِ رخنه کرده در دولت» ناميده‌اند، خطاب به رييس‌جمهور خاطرنشان كرده‌اند كه اين جريان «تا به حال کم به شما و دولت‌هاي خدمت‌گزار نهم و دهم ضربه نزده‌اند.»

در اين نامه هم‌چنين با اعتقاد به «اعمال نفوذ» اين جريان در ايجاد موضوع وزير اطلاعات آورده شده است: اين موضوع داد از نهاد دلسوزان دولت بلند ساخته است. حق آن است که بپذيريم بارها عملکردهاي انحرافي، نارس، نسنجيده و شتاب‌زده اين جريان؛ بازي‌هاي سياسي ناخوشايندي را در کشور رقم زده است.

اگرچه نتايج عملکرد پيروان اين تفکر را، در برابر حرکت پرشتاب قطار انقلاب‌مان حتي سنگريزه‌هايي نيز نمي‌توان به شمار آورد اما نگراني ما از آن است که مبادا تسامح و تساهل بيشتر در برخورد با اين جريان انحرافي سبب سوءاستفاده مخالفان نظام و حتي سرمايه‌گذاري بيگانگان بر روي اين جريان منحرف شود.

چنانچه شاهديم برخي اصلاح طلبان زخم خورده نيز مي‌کوشند با مطرح کردن مسائلي به نوعي از آب آلوده اين جريان انحرافي به نحو احسن براي خود و هم پيمانان BBC نشين‌شان ماهي بگيرند ولي ملت ايران و دل‌هاي بيدار هنوز اقدامات بي‌حساب اينان در همه ادوار تاريخ انقلاب فراموش نکرده‌اند.

از طرفي گروهي از دوستان به اصطلاح اصولگراي ما نيز در تلاش‌اند تا از اين جريان انحرافي، سوء استفاده كنند و چون ياراي مقابله با دولت را ندارند؛ نيابتاً اين جريان را هدف قرار داده‌اند تا شايد از اين طريق بتوانند ارکان دولت را تضعيف نمايند. ساده‌لوحان غوطه‌ور در اين فضا خواسته يا ناخواسته، حجمي از توان و فرصت‌ها را با در صدر قراردادن اين مسائل تباه مي‌سازند و افسوس که غافل از آنند که در حال حاضر امور ديگري هم در فضاي داخلي و هم در فضاي خارجي براي کشور ما حائز اهميت و نيازمند پيگيري‌اند.

رياست محترم جمهور ايران اسلامي؛ براي ما دکتر محمود احمدي‌نژاد از پيشگامانِ لشکر سربازان ولايت بوده که شايستگي‌اش در طي مسير رساندن حکومت به اوج قله‌هاي پيشرفت و عدالت و افتخارش به خادمي ملت، سبب شد تا ملت فهيم ايران نيز در فضاي غبارآلود فتنه ۸۸ او را تنها نگذارند اما اين بار هم خواست همان ملت از دولت‌شان آن است که در برخورد با فتنه نفوذي‌ها، تصميم‌گيري معقول، منصفانه و به هنگامي داشته باشد.

رياست محترم جمهور، جناب آقاي دکتر محمود احمدي‌نژاد دانشجويان پيرو خط ولايت و رهبري؛ که همواره حمايت علني و آشکار خويش را نه با داعيه سهم‌خواهي و منفعت‌طلبي بلکه با هدف حراست و پاسداري ارزش‌هاي انقلاب اسلامي؛ از جناب عالي در تمامي عرصه‌ها دريغ ننموده؛ ضمن تشکر از حضرتعالي نسبت به شناخت وظيفه و تکليف در فصل‌الخطاب قرار دادن فرامين مقام عظماي ولايت، از جنابعالي خواستاريم تا با در نظر داشتن اين اصل که "حب الشيء يعمي و يصم"؛ بدون تعصب نسبت به اشخاص، با جدا نمودن مرزبندي خود با اين تفکر، هدف شوم آنان را که مي‌کوشند تا با کارشکني در بين مسوولين خدمتگزار دولت و همچنين طرح اين مسائل در فضاي عمومي کشور در صدر اخبار قرار گرفته و از لاک گمنامي بيرون بيايند، ناکام گذاشته و اجازه ندهيد تا تاخير در اقدام عليه آنان، ناخواسته سبب تکميل پازل دشمن شده و بهانه براي تخريب خدمات انقلابي دولت حضرتعالي باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.